YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday 22 September 2012

Seketika itu..

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
terima kaseh pakcik google for cartoon sexylicous!



homaigod earthlings. i just wake up from my all long holidays. muahaha! bz noks. motiff! 
sgt rindu kan bloggy ini. sgt rindu kan process menulis, merapu ini. why im getting busy than ever. hurm here are some fast recap yer.


  • aku dah kawin - currently dah 4 months.
  • aku dah keje - mcm yg i dah g taw dat day, yg aku g interview as a lecturer tuh. yey! aku dapat yer noks2 actually. so basically this stupid/crazy/super massive girl neh actually a lecturer, whom teach accounts and maths. muahaha! unsangkarable sgt jadah yer disitu. mungkin rezeki dari yg maha esa bak kata bonda terchenta a.k.a permaisuri agong. haha!.
  • aku belum ada baby - hurmm. no comment**!
  • berat makin bertambah. - haha! u have to believe it!
  • makin comel - eh.. tak perasan pun.  but betol la kan. mkin berat bertambah, makin comel la kan. haha comment sense lah kan. haha!
  • makin ceria. - tuh sejak ever!
  • makin pandai melawa - ye ker? or baru pandai pakai skirt? haha!
  • teruja nak mati nak berjalan ke sana sini. **motif**
  • semangat zaman bujang yg backpackers tuh dah mencanak2 suruh ditunaikan. mcm dia begging kt dlm diri sendiri. hoi tlg la pegi memana. aku dh bosan tgk life ko yg mcm wanita solehah neh. haha!
  • aku dah pandai gosip2 dengan those lecturer yg mcm makcik2 tuh. bosan nk mati. keje nye asik potpet2 EVER. 
  • aku dah pandai having good relationship dgn student. **oh best jadik fav lecturer for students** ahaks!
  • aku dah pandai buat group kaki bangkang. **mana tak nye keje aku asik nak membantah and membangkang jerk** - harus apa! tak kan nak ikot terlunjuk org jerk. seems like aku neh jadik pengharapan and sinar harapan kepada mereka2 yg selama neh asik teraniaya. hurm.. lecturer pon ada yg tak pandai nak menyuarakan hak mereka and pendapat mereka sendiri. **keji ok disitu** bak kata husband - mungkin sb mereka dari golongan pandai and pandai belajar jerk. erk! aku pon tataw nak komen apa!
  • latest kegilaan, kucing!
  • bela sekor kucing parsi yg comel tahap dewa dewi. **oh terima kaseh ALLAH SWT**
  • si gemok yg sangat suke makan, sangat suke main. yg penting sangat suke tido. **first time tgk kcuing tido** yg penting dia suke tido terlentang yer uolls. 
so those are some input yg dah berlalu dlm 4 months neh. kawin is the most happy thing. ever. tapi malas nak komen panjang2. sb benda dah lepas. yet life have to move on kan. yg paling penting, tak sume benda perfect. oh ya. for those yg nak kawin tuh, this quote are for you:

"always expect the unexpected"

haha! barulah tak kecewa tahap mentibang laot sangat kan. yang paling penting bersyukur. and pandai2 lah bersyukur dan bersyukur. so that you wont be super duper dissapointed sangat. setiap yang terjadi tetap ada hikmah nya. 

no worries uolls, will update from now and onwards. oh ini janji kepada diri sendiri ker hape neh? muhaha! ok janji saya ialah akan cobaaaaa hupdate bloogyy neh. (poyo mcm ada pembaca and femes sangat! puiiiii!**)


till then love!

No comments:

Post a Comment