YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 16 May 2012

Review Part 3 1/4: Visage Beauty Saloon.

Assalammualaikum warahmatullahi wabarokatuh.

hari ini bersemangat wajar aku bangun awal. memandang kan ari neh my birthday, maka panggilan and deringan tak putus2 dari insan2 yg rapat, sahabat handai yg tersayang. bersemangat wajar nak menghadiah kan diri spa session and relaxing gituw. since last week lgik i dah buat appointment. masa bersiap2 tuh dah terdetik, eh nak kena call dia dulu neh. they didnt even call me pon nk verify our meeting today. 

tgk jam pukul 9 pagi dah. so nk tak nak kena lah siap cpt and bergerak. kang nak merempuh jam pulak dekat sunway tuh kan. lagik la seksa. federal highway mmg lah kan pagi2 buta neh. so keluar awal. everything went smoothly. sampai sunway, msuk LDP and heading to KESAS highway pulak. so sampai jerk sana Sri Petaling tuh. mencarik2 lah mana kedai dia kan. naseb la membawa ipad bersama. senang la sikit nak mencari tmpat tuh guna google map. ekekke.

tp bila sampai sana, duk terpusing2 carik parking tuh, sekali ada la alphard neh berenti tgh jalan, nk turun kan anak dia. so aku rileks jerk la kan. since area tuh takler bz pon. so takpe ler kan. sekali aku pandang ke kiri tuh, tetiba nampak kereta neh reverse.BLM kaler maroon. mcm hawaw, dia reverse kan. segera lah aku hon hon 2 3 4 kali kan. dia dah like berenti. tp then lepas tuh. dia reverse balik. "BUMMMMMPPPP"
aduh teros jantung den rasa nak jatuh. melekat bontot kete dia katkete den. hey silake sajerk.

sekali apek neh kuar boley senyum3. kata sori yer amoi. i tak perasan. apa kejadah nyer, tak perasan sebesar2 kete aku duk belakang kete ko tuh kan. ngan kaler hitam lagik. org reverse kete nk kuar parking for surelah tgk belakang kan. tpi ko takkan tak tgk kot. main kuar teros. apa kejadah nyer. eeeeee menyirap2 la rasa.abessss! bersagat vios den. ayoooooo pitis lagik. dia kata takda pape neh. polish sikit boleh ok. boleh ok jadah. bergaris keteaku tuh. sekit bijik mata aku tgk nyer. abes yg kemek n lekuk tuh nk buat apa.

terossss perasaan moody and nyampah sampai. mlas nk ckp banyak. aku suruh dia byr and bwk g polish. malas nak bertekak. then lepas settle tuh sume, jumpe lah saloon tuh. tp awal lgik got 30 minit lgik. call dorang,nk confirm kan appointment. tp penyudah nyer. kata nyer aku tak buat apppointment. yet! takda nama. aku kata, haish, habis sapa pulak suruh aku dtg sekarang neh, if bukan korang. then dia kata. haa maybe ada. tp dia tak eja nama u. lepas tuh bole lak wat kelakar kata. tp u tak boleh wat treatment ari neh. sb machine rosak. ok segera mendidih balik. segera laju2 aku sangkak. myb next time u should call your customer first. sb i dtg dari jauh. then dia suruh buat next time jerk. hurmmmmmmmmmmm. ****tawar hati segera uolls...***

motif nye sekarang. datang jauh2 semata2 untuk dilanggar? gituw? puiiiiiii.....!

*** rasa best sikit sb dapat reader digest free ari neh dekat tol batu 3. haha! lalu pegi and balik, so dapat lah 3 bijik yer. sile jelly. ahaks.!


till then uolls.

No comments:

Post a Comment