YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday 16 January 2012

Pizza Hut Vs. Dominos

hello again.






 vs










sumpah org akan asik menyampah. aku asik update. dah tahap 3 kali sehari dah neh. haha. ada aku kesah. tp nk wat cane. byk nau insiden2 yg menyirap kan hati n perasaan kn. ko mampoo? haha!

ok. disaat lapo tahap perot dah carut2 neh. bajet nk makan pizza, gara2 menegok ikla kt tb neh ha. cam bes ler pulak kan. so disaat2 hati berkata2 neh. got both pizza delivery provider yg nearer to my house neh. 1 pizza hut and the other one is dominos. ikot hati cam nak mkn dominos jerk la. senang. sedap. tapi bisikan syaiton lak suh order pizza hut. sb dah lama tak mkn hawaian ciken. arghhh.

lantas laju2 ler call pizza hut kn. tpi keghairahan  nk mkn pizza hut tersentap gara2 mamat yg angkat call kat piza tuh. biadap n super irritate customer service. menyirap and tersirap2 diwat nye.

aku cam biasa sebot no hp sume. ** masa neh dah dgr sore dia yg menyirap2** gaya malas nk angkat call kn? ^^^ bukan aku nk kata nok. tp kenkadang neh, aku lgik suke indian customer service, sb dorang lgik friendly, kalu melayu neh cam haram tol dia punye pemlas. sore dah la menyirap. gaya ckp pon menyakit kan hati. nk nk malay guys** maaf la aku neh pon malay gak. tp tuh my personal opinion la kn.? sakit hati aku kn ngan budak tuh. tp aku diam kan jerk la. malas nk layan gaya dia tuh.

sekali time aku order kata; i want i large hawaian chiken, dia leh berlaki2 sebot. regualr  eh eh ? ko tak sakit jiwa ngan sentap ker? nak jek aku letak telepon. silake tol.
then aku tabah kan hati. aku diam jerk. then aku kata net order is. i need prawn olio. pastuh dia leh kata. eh itu menu pizza malaysia ker? aku lak terkujat. aik yg aku selalu mkn tuh pekejadah nyer. grrr! unless la ko nk kata "sorry miss, we dont deliver prawn olio' aku tak la menyirap sgt kn. arghhhhhhhhhhhhhh! menyirap.

then aku kata lagik. i bottle of pepsi yer. then bila repeat order. i regular hawaian ciken, i tin of pepsi. aku dah stress. and lantas ayat carotan keluar. beb pls la. u neh keje ke apa neh. dah la maik order mcm nk tak nak. i repeat yer. my oder is. i nk larggggggeeeee hawaian ciken. and 1 bottle, bottle eh pepsi. tuh jerk.

lepas tuh oh maaf. dia kata. sume sekali RM35.50. ok? RM35.50 taw! eh eh what the fish sgt ckp kt aku cenggitu. aku taw la 35.50, kalu aku takda duit. takda la call hawaw. eeee menyirap tol jantan tuh. lantas aku ckp. yeler. 35.50. ha anta cpt sikit. hahaha! puas hati!

now i know y i love dominos more than pizza. customer service pon bagus. ckp baik2 jerk. nak lagik best paramedic team nandos. perghhh lagik best! ckp baik2 jerk. best lak tuh sore dorang. dah ler lapo, leh wat nk order byk2 jerk. haha. lapo dah neh. mari menjamu selera meh. jempot2.

No comments:

Post a Comment