YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 18 January 2012

Interview

salam and hello sume

ok hari neh got few happy story to tell to. i just got few different interview place, like 5 of them. after considering future placement. life with hubby, now and present. haha. ok rasa nyer i will go for the one nearer to Amcorp mall tomorrow around 11.30am. sebab? one of those reasons tuh la kn. another reason is, i really comfortable with the one who call me tuh. haha. so insya allah if takda pape halangan esk akan berangkat ke Amcorp Mall laju2, and hopefully will arrive on time. jgn aku terpusing2 kt situ sudah. haha! dah la Amcorp Mall tuh tak penah jejak kn. mmg mati ler esk bru nak terbelek2 kt situ. grr! haha suddnely disaat begini teringat insiden nk g interbiu at Standard Chartered few years ago. haha! Sumpah funny hell! ayoyo. i miss lia so much. hope she's doing fine with her love ones. 

another thing that makes me happy today. of cos meet my love; dia ajak lunch ari neh. so i just drive all over from Shah Alam to Cheras to meet him. makan at one of those famous Nasi Kukus Ayam Kampong. eh sedap jugak rupe nyer. haha. me cam biasa. just akan amik ikan bakar jugak la kn. tapi my incik tunang sgt biadap sb gelak kan aku giler2 ari neh. sb aku makan nasi. hahaha! dia kata. sehari jerk la tanpa nasi tuh. harapan tinggal harapan jerk la. me?jelir lidah laju2 and makan jerk nasi tuh smpai habis. dia? menyirap kan hati asik tersengih2. grrr! sakit jiwa. naseb tunang den. kalu tak aku ratah2 dah tengkuk dia kt situ. haha!

lepas makan jalan2 dunno where to heading to. end up. lepak tepi tasek. eh eh mcm zmn dedulu sgt. masa aawal2 perchentaan sgt. haha! dah lama tak buat aktiviti neh. so lepas tepi tasek. borak2 pasal our weds preparation. counting berapa hari lgik nak kawen. nk duk mana pas kawen. jenis species rumah apa. bila nk blik rumah parents dia. bila nk beli bunga telor. nk g nilai. nk g wat itu ini. pesan ngan dia nanti dia kena pakai inai on a day before kitaorg angkat nikah. haha. hey seronok ler pulak kn. dah lama tak buat aktiviti cenggitu. dedulu borak nk kenal hati budi. haha skng bincang nk kawin. masa aku count2 berapa hari lgik. n kata ngan dia. lgik 124 days. dia ty nape kira. tayah kira. bia jerk. aku kata; dah tak sabo!. haha. muka dia merah gile. n ckp, eh tak sabo lak. gatal nau. hahaha. aku gelak hell. patot aku yg blush. neh dia yg blush. kihkih. tuh la daulat aku neh. kng dah tersipu2. 

sambey2 borak2 tuh.duk lalu few adult yg dah berusia. warga emas la sng citer kn. lari2 tepi tasek. if dah kata warga emas. mcm2 gaya la dorang berlari kn. haha. he is so mean. dia tgk org tuh dia sengih2. aku dah taw dah ngan tgk muka dia jerk kn. haha. masalah nye yg ngeng nyer tuh. dia siap leh amik masa berapa lama uncle tuh nk habes kn 1 lab. hahhaa. gile jahat.penat aku menyiku dia. haha! he's so sweet and always know how to make me laugh. it really reminds me why i love him eh fall in love with him. haha.

p/s: dear incik tunang. thanks for everything. love u as always.

No comments:

Post a Comment