YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 8 February 2012

I only got 106 days

Salam and Hello Again.


Hello uolss. ptg tadik disaat duk tepi tasek bergelak2. laju2 la jari jemari cheq yg mulus neh kira tarikh. eh eh dah 106 days to go lar. haha! wow. tak sabo jap tetiba. hihi. ok bunyi sgt gatal and keji disitu yer. haha!.

 
Hari neh setelah balik dari 2PLY tuh, lantas baru nak baring2, si kekaseh hati merayu2 suh anta kasut. grrr! rasa nak siku dahi dia laju2. tadik org nak anta kt office dia angkuh nau kan. skng merengek2 lak. geram jerk. tapi tak hantar kang seksok nk kena anta gak. so memandangkan hati dah mula feeling nk beradu, so sebelom faktor gemokk mempengaruhi. laju2 aku bersiap nk g anta kt cheras nun kn. sentap sgt nyah! mak meredah jem 2 kali ari neh. koo mampooo? nan adoooo! haha!

lepas tuh dia heret lak aku jelajah carik pos malaysia nk g bayar bil api. dah nk g bayar tuh. beratur jerk la. sabo. neh idok. berusaha, sanggup meredah jam semata2 tak nak beratur. hati aku dah mcm panas2. so aku diam jerk. aku tgk angin dia tuh pun lum stabil lgik kn. haha kang tak pasal kena siku lak kang. opsss!. lama pastuh aku wat sore comel2 skit kan, ajak dia g tgk kad kawen kami. haaaa. sb artwork nye dah siap. so diaorg suh aku dtg cek. tak nak dtg pon takpe. leh email jerk. tp cik abg aku tuh cerewet nyah! "i nk tgk kad, nk rasa pakai jari, online2 i tak percaya..'! sentap sgt. entah aku neh lebey senang berurusan through on9. malas nk begerak. segeraaa cik abg den neh tak leh duk korea and jepun. kihkih. sana sume online shopping okek. 

right after settle sume urusan pembayaran bil api dia yg basically being done by me. beratur and berpanas by me. byr di mana? kaunter kenderaan bergerak di Bandar Permaisuri. hey sungguh effective lah bendalah tuh. pantas gitu. tp menyirap bile ramai nau org nk wat road tax pon terhegeh2 nk beratur sana. sah2 la kaunter myeg blkang tuh, then JPJ terpacak sebelah van pos tuh. sentap sgt!

ok penyudah nye aku tiba di pertama kompleks tuh. makk aih. paling penuh yer ngan kad kawin maker. eeee dlm hati kenapa la aku malasssssssssssssssssssssssss nk berjalan. kalau tak sure aku leh belek2 sume gerai2 tuh kan. so nk dijadikan cite. aku pon carik la kedai. tuh. 2.92 no kedai dia. gile terjegil2 bijik mata aku nk membelek2 kedai2 ada kt sana. paling penuh hell dat area. ok. lame. aku g pertama kompleks dulu sekali jerk. hahaha! tadik sekend time. haha!

Kad kawin idaman. tuh tajuk kedai dia. ooo tempah pon through mr google and FB la kn. belek2 and survey2. oh ya. i have some sort of high passion in surveying online products. haha. i will go from one shop to another shop and will look every details on it. haha. so after timbang tolak. diskusi ngan ayahanda and bonda. they decided to choose that one. so far pegi tadik pon, my boo seems ok jerk la.tp he still mention yg kawan dia wat kad lgik murah at pudu. 1000 got RM600. aku??? tetap berdegil. sb aku mention that their design and my design lain. paper lain. jenis and size pon lain. haha! walaupon he keep on mentioning that theirs is slightly cheaper than mine. dia cuba meyakin aku yg aku neh rugi sb tak nak survey at other place dulu. grrrr! motif nye skang...! ada aku kesah. dah aku berkenan. so aku tayah merayau2 nk redah kl, habis kan peluh n tenaga and bergaduh2 nk merayu2 nk harga murah. so pada aku my design and kad tadik dah cukup eexclusive for me. aku tataw la korang kn. sure rasa mahal like my boo jugak. haha. tapi nk wat cane. bonda and ayahanda dah approve kn.  tak gitu. yg penting aku suke. wek!

well i know,benda neh need to do survey like few months ago. tapi aku dah terdesak and malas. haha. nampak sgt nk menegakkan benang yg basah. haha! lame again.  

Details = 2.92, 2nd Floor, Pertama Kompleks, 50100 Kuala Lumpur

Mobile: 6016-282 4800 (Ema)
Emel: contact@kadmurah.com.my

so i choose this 1. combination of black and gold. which will give you a luxurious and exclusive looks. my opinion. haha! poyo hell. so for both side. i order 1500pcs only. which 1 pcs will be like RM0.85 sen. korang rasa mahal tak? tetttttttttttttttt! lambat. dah bayar dah pon. haha! dealing with them sgt senang. tak byk kerenah. their pr there also, very nice, Ema. she will assist you until you satisfied with your order. Even masa designing pon, she have to do like few times. haha aku kan cerewet. opsss. haha. takla. dah salah n bijik mata rasa tak kenan. kena la betol kn dop. rugi r bayar mahal2 end up dapat cincai boncai. so for 1500pcs of card, sume sekali jumlah kerugian di sini ialah RM 1,290. 

aku tak lah kata murah. so far, aku belek2 dis type of card yg aku nak tak dapat la nk dis price. online figures ok uollsss. kalu uolls ada kuderat and iradat. laju2 la wat marathon session g pertama kompleks neh. kompem puas hati. byk outlet there. mmg puas la kalau korang nk wat sesi jelajah kn. oh yer. tadik dah pon byar second deposit. RM600. so balance will be paid like next week. haha. yer uolsss. kad i dah nak siap. jeng jeng jeng. 10 hari berkerja jerk uolsss. pantas kan. so happy! nanti once dah dapat pasti upload dgn jaya nyer.

so kalu uolss species malas cam haku neh. leh la try usha2 sini. they will cater your needs and wants within your budget. sgt recommended la for this moment. haha.

so moral of the story, catatan kerugian ari neh ialah:




No comments:

Post a Comment